שר החוץ כהן נפגש עם שר החוץ וההגנה של אירלנד

שלמה ריזל No Comments on שר החוץ כהן נפגש עם שר החוץ וההגנה של אירלנד

ישראל ואירלנד יפעלו לשיפור ביחסים: שר החוץ אלי כהן נפגש היום עם שר החוץ האירי. שר החוץ אלי כהן הדגיש כי ישראל מצפה להידוק הקשר בין המדינות וכי ראוי שהסוגיה הפלסטינית תזכה לגישה עניינית ולא לעומתית מצד אירלנד. שר החוץ כהן הודה לאירלנד, חברה בחבר הנגידים של הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית, על עמדתה נגד ניסיונות איראן להשגת נשק גרעיני

אלי כהן עם שר החוץ האירי
צילום: מירי שמעונוביץ, משרד החוץ
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החוץ אלי כהן נפגש היום עם סגן ראש הממשלה, שר החוץ ושר ההגנה של אירלנד, מיהול מרטין (Michael Martin).

השניים דנו בהתפתחויות האחרונות במזרח התיכון. שר החוץ כהן הדגיש כי ישראל מקדמת בברכה תמיכה הומניטרית וסיוע כלכלי לפלסטינים, אך לא תקבל כל התערבות זרה בנושא הסכסוך.

השר כהן הודה לשר החוץ האירי על השתתפות אירלנד בכוח יוניפי"ל הפועל בדרום לבנון והביע צער על מות החייל האירי בדצמבר האחרון, כשעל פי ההערכות, התרחש מידי חיזבאללה.
השר כהן הדגיש כי יש לגייס את הקהילה הבינלאומית ולסכל את זרועות הטרור של איראן בכל מקום ולמנוע ממשטר הטרור הרצחני בטהרן השגת נשק גרעיני.

שר החוץ אלי כהן: "אירלנד יכולה להיות גורם רלוונטי באזור, זאת בתנאי שתנקוט בגישה שתהיה הוגנת ועניינית בנוגע לסוגיה הפלסטינית. ישראל לא תקבל תכתיבים חיצוניים בנושא הסכסוך. ישראל הוכיחה בשנים האחרונות באמצעות חתימה על הסכמי אברהם עם מדינות במזרח התיכון שלא היא המכשול לשלום באזור. אמרתי לשר החוץ האירי שישראל ואירלנד יכולות להעמיק את יחסיהם בתחומי הטכנולוגיה, הכלכלה והתיירות"



0 תגובות